Laden...

Bezorgen en retourneren

Bezorgen

  • Bestelt u op werkdagen vóór 17.00 uur dan hebben wij het streven om uw bestelling dezelfde dag te verzenden. Uw bestelling kunt u dan binnen 1 werkdag verwachten door PostNL

  • PostNL levert niet op maandag

  • Wij leveren alles uit voorraad. De aantal stuks van een product staan altijd vermeld op de webwinkel. Mocht het artikel of de aantallen door een onbekende reden toch niet voorradig zijn dan informeren wij u hierover dezelfde dag per e-mail en dan zal de leveringsduur gemiddeld tussen 2 tot 5 werkdagen zijn


Een artikel retourneren

  • U kunt een artikel binnen 14 werkdagen (vanaf het moment dat uw bestelling is afgeleverd) zonder opgaaf van reden retour zenden

  • Retouren dienen van te voren gemeld te worden via een mail naar info@guitarras.nl
  • Bij het retourneren is het van belang dat u het artikel in de originele verpakking verzendt

  • Zodra het artikel bij ons binnen is wordt dit gecontroleerd. Als het in goede staat en originele verpakking bij ons binnen is, krijgt de klant het aankoopbedrag inclusief gemaakte verzendkosten binnen 14 werkdagen terug middels een bankoverschrijving. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Ruilen voor een ander artikel is ook mogelijk.

  • Let op dat u bij het geretourneerde artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat

  • De door u gemaakte verzendkosten bij de order en bij het retourneren, worden alleen vergoed in het geval van ruilen of het retourneren van een involledig/beschadigd artikel.


Defect artikel

  • Guitarras geeft haar klanten 3 maanden garantie op alle aangekochte artikelen

  • Als een artikel defect is dient u een mail te sturen naar info@guitarras.nl

  • In overleg met ons kan het defecte artikel geretourneerd worden en zullen we u een nieuw exemplaar toezenden, repareren of krijgt u het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen dagen terug, als het defecte artikel in goede staat en originele verpakking bij ons is binnen gekomen. Let op dat u bij het artikel uw bestelnummer vermeldt zodat we na kunnen gaan om welke bestelling en klant het gaat

  • Indien het defect aan het artikel te wijten is aan val-, stoot- of waterschade, oneigenlijk gebruik of het defect binnen de te verwachten periode bij normaal gebruik van het artikel ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging

  • We bekijken dan het defect en stellen een offerte op voor het repareren van het artikel. U kunt dan bepalen of u akkoord gaat met deze offerte en het artikel wilt laten repareren of dat u afziet van verdere afhandeling. Indien u afziet van verdere afhandeling kunt u het artikel terug krijgen. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening